Syyskuun ajan: -20% alennus valikoiduista käytetyistä toimistokalusteista!

0,00 
0

Usein kysytyt kysymykset (UKK)

Vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin löydät kootusti tältä sivulta.

Hyväksymme useita eri maksutapoja, kuten laskutus,  korttimaksu ja osamaksu.

Yrityksillä: Laskulla maksuehto 7 päivää netto, ellei toisin ole sovittu. Osalaskutus mahdollista ja lasku toimitetaan postitse, sähköpostitse tai verkkolaskuna. 

Kuluttaja-asiakkailla: Tavallisimmat maksukortit (luotto- ja pankkikortit), MobilePay, Pivo, OP Lasku, Alisa Lasku ja Klarna.

Verkkokaupassamme maksut välittää Visma Pay ja Klarna.

Voit pyytää tarjousta ostoskoriin lisätyistä tuotteista suoraan Ostoskori-sivulla. Täytä tarjouspyyntölomake ja lähetä se meille.

Kyllä voit. Tarjoamme joustavia ratkaisuja sekä yksittäisiin että laajempiin kalustehankintoihin. Voimme räätälöidä tarjouksen ja toimituksen juuri sinun tarpeidesi mukaan varmistaen, että saat kaikki tarvittavat kalusteet yhdellä kertaa ja kilpailukykyisin hinnoin. Ota yhteyttä, niin autamme sinua suunnittelemaan ja toteuttamaan kokonaisvaltaisen kalusteratkaisun toimistollesi.

Kyllä! Myönnämme käytetyille toimistokalusteille 12kk takuun. Uusien kalusteiden takuu vaihtelee 2-10 vuoden välillä, riippuen tuotteesta ja valmistajasta.

Kyllä, kaikki käytetyt kalusteemme ovat tarkastettuja ja hyväkuntoisia. Tarkistamme ja huollamme ne ennen myyntiä varmistaaksemme niiden laadun ja toimivuuden.

Toimistoplussalla käytetyt kalusteet huolletaan ja tarkastetaan perusteellisesti ennen myyntiä. Huoltotoimiin kuuluvat mekaanisten osien kiristäminen, voitelu ja rikkoutuneiden osien korvaaminen. Kalusteet puhdistetaan huolellisesti imuroimalla, kuivapesemällä tai märkäpesemällä, ja pehmeät kalusteet voidaan tarvittaessa uudelleenverhoilla. Näin varmistamme, että myymämme kalusteet ovat hyvässä kunnossa ja valmiita käyttöön.

Käytetyt kalusteet tulevat myyntiin suomalaisyrityksiltä, joissa ne ovat jääneet tarpeettomiksi. Ennen uudelleenmyyntiä kaikki huonekalut tarkastetaan, puhdistetaan ja huolletaan pieteetillä.

Kyllä, tarjoamme asennuspalvelua ostamillesi kalusteille. Asentajamme varmistavat, että kalusteet asennetaan turvallisesti ja tehokkaasti.

Toimitusvaihtoehtoina ovat seuraavat:

  1. Nouto suoraan Vantaan myymälästämme
  2. Toimitus pihaan
  3. Toimitus asennettuna
  4. Pyydä tarjous toimitukselle

Kohdat 3. ja 4. lasketaan aina tarjouspyynnölle.

Kyllä, voit noutaa tilaamasi kalusteet itse varastostamme osoitteessa Kolamiilunkuja 8, 01730 Vantaa.

Kyllä, toimitamme kalusteita kaikkialle Suomeen. Toimitusaika riippuu valitsemistasi kalusteista ja niiden saatavuudesta. Yleensä toimitus kestää 1-2 viikkoa.

Kyllä, tarjoamme asennuspalvelua ostamillesi kalusteille. Asentajamme varmistavat, että kalusteet asennetaan turvallisesti ja tehokkaasti.

Kyllä, voit nähdä tuotteita paikanpäällä myymälässämme osoitteessa Kolamiilunkuja 8, 01730 Vantaa.

Kuluttaja-asiakkailla on oikeus peruuttaa verkkokaupasta tekemänsä tilaus ja palauttaa käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa oleva tuote 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitus tulee tehdä sähköpostilla osoitteeseen [email protected]. Tuotteet palautetaan osoitteeseen Kolamiilunkuja 8, 01730 Vantaa.

Lue lisää: Yleiset myynti- & toimitusehdot

Mahdolliset reklamaatiot on esitettävä kirjallisesti viiden (5) arkipäivän kuluessa toimituksesta.

Kyllä, tarjoamme ilmaista konsultointipalveluita toimiston sisustuksen suunnitteluun. Autamme sinua luomaan toimivan ja edustavan toimistoympäristön, joka vastaa yrityksesi tarpeita ja budjettia.

0
    0
    Ostoskori
    Korisi on tyhjäPalaa kauppaan