Arvonlisävero lisätään hintoihin voimassa olevan verokannan mukaan tilauksen yhteydessä. Ellei toisin ole mainittu, uusien huonekalujen tarjoukset ovat voimassa 10 arkipäivää tarjouksen lähettämisestä. Käytetyt tuotteet myydään välumyyntivarauksella. Kaikki tarjouksessa mainitut materiaalit, kuten tilasuunnitelmat, ovat Toimistoplus Oy:n omaisuutta ja niitä ei saa jakaa kolmansille osapuolille.
Verkkosivujemme kautta voit jättää tarjouspyynnön, mikäli haluat. Tämä ei kuitenkaan sido sinua mihinkään tilaukseen.
Välimyyntivaraus on voimassa kaikissa tarjouksissa ja tarjouspyynnöissä.
Toimitus- tai asennusmaksut eivät ole näkyvissä tarjouspyyntölomakkeessa, vaan ne arvioidaan erikseen kunkin tarjouspyynnön perusteella.
Ilmoitetut hinnat sivuillamme ovat ilman arvonlisäveroa (ALV 0%). Tuotteiden hintoihin lisätään 24% arvonlisävero. Voit myös valita sivun alalaidasta vaihtoehdon, jossa hinnat näytetään ALV 24% lisättynä.
Perusperiaatteena on, että toimitus tapahtuu vapaasti tilauksessa mainitusta osoitteesta. Mahdolliset poikkeukset on erikseen mainittu tilauksella. Peruspakkaus sisältyy tarjouksen hintaan. Jos asiakkaalla on erityisvaatimuksia pakkauksen suhteen, se on ilmoitettava etukäteen ja hinnoitellaan erikseen.
Verkkokauppatilauksia lähetetään arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-6 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Kuljetus- ja asennuspalvelut hinnoitellaan tapauskohtaisesti tarjoukselle. Tämä takaa kustannustehokkaan ratkaisun koko Suomessa. Mahdollisista asennuksessa ilmenevistä viivästyksistä, jotka eivät johdu Toimistoplus Oy:stä, lisäkustannukset veloitetaan asiakkaalta. Toimitusajankohta on arkisin klo. 09.00-17.00 ellei toisin sovita. Toimituspäivä sovitaan erikseen asiakkaan kanssa.
Oletuksena yrityksillä laskulla maksuehtona on 7 päivää netto, ellei toisin ole sovittu. Toimistoplus Oy pidättää oikeuden osalaskutukseen. Mahdolliset reklamaatiot eivät vaikuta maksuajan noudattamiseen. Toimistoplus Oy:llä on oikeus tarkistaa yrityksen tiedot ja tarvittaessa muuttaa lasku ennakkolaskuksi. Lasku lähetetään yrityksille postitse, sähköpostitse tai verkkolaskuna toimituksen jälkeen. Yrityksen tulee ilmoittaa ajantasaiset laskutustiedot tilauksen yhteydessä. Viivästyneistä maksuista peritään korko voimassa olevan korkolain mukaisesti. Kuluttaja-asiakkailla maksutapana toimii tavallisimmat maksukortit, joko noudon yhteydessä myymälässä tai verkkokaupan maksutavat. Kuluttaja-asiakkailla tilaus täytyy olla kokonaan maksettuna, ennen tuotteen luovuttamista tai toimitusta.
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4) ja Klarna.
Visma Payments Oy on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: [email protected]
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Lisätietoa ja Klarnan maksuehdot ja käytännöt löydät osoitteesta https://www.klarna.com/fi/
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Alisa Lasku ja Alisa Yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Klarnan kautta voit valita maksutavaksi laskun tai osamaksun.
Omistusoikeus siirtyy asiakkaalle, kun lasku on maksettu kokonaisuudessaan. Asiakas on vastuussa tuotteiden kunnosta toimituksen jälkeen. Mahdolliset reklamaatiot on esitettävä kirjallisesti viiden arkipäivän kuluessa toimituksesta.
Kuluttaja-asiakkaalla on kuluttajansuojalain 6 luvun 14 §:n mukainen oikeus syytä ilmoittamatta peruuttaa verkkokaupassa tehty tilaus ja palauttaa käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa palautettava tuote 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta ilmoittamalla siitä Toimistoplus Oy:lle nimenomaisesti. Yritys-asiakkaalla ei ole tuotteen palautusoikeutta. Asiakkaan tulee tehdä peruuttamisilmoitus viimeistään edellä mainitun 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitus voidaan tehdä asiakaspalveluun sähköpostilla [email protected]. Tuotteiden palautusosoite on: Kolamiilunkuja 8, 01730 Vantaa. Kun Asiakas on vastaanottanut tuotteen, hänen on pidettävä se olennaisesti muuttumattomana siihen saakka, kunnes hän on päättänyt pitää tavaran. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on Toimistoplus Oy:llä oikeus olla vastaanottamatta palautusta ja olla hyvittämättä tuotteen hintaa. Jos kuluttaja peruuttaa etämyyntisopimuksen, tuote on palautettava viivytyksettä, kuitenkin viimeistään neljäntoista (14) vuorokauden kuluttua peruutusilmoituksen tekemisestä.
Kuluttaja vastaa tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kuluista. Etämyyntilainsäädännön (Kuluttajansuojalaki 20.1.1978/38) mukaisesti Ostaja on vastuussa tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kuluista, jollei Toimistoplus Oy ole sitoutunut vastaamaan niistä.
Asiakkaalle ei aiheudu kustannuksia maksusuoritusten palauttamisesta. Mikäli asiakas peruuttaa tuotteen tilauksen, asiakkaalle hyvitetään tuotteesta asiakkaan maksama hinta, vaikka tuotteen hinta olisi myöhemmin muuttunut. Alkuperäistä toimituskulua ei hyvitetä.
Käytetyille kalusteille myönnämme yhden vuoden takuu ja uusien kalusteiden takuu on 2-10 vuoden välillä. Takuu kattaa vain normaalin käytön. Tuotteita on käytettävä niille suunnitellussa ympäristössä ja noudatettava käyttöohjeita. Normaali kuluminen ei ole takuun piirissä.
Jos toimittajalle tai asiakkaalle tulee ylivoimainen este, kummallakin osapuolella on oikeus perua toimitus. Toimistoplus Oy ei korvaa mahdollisia viivästyksestä aiheutuneita välillisiä vahinkoja.
Nämä ehdot ovat voimassa toistaiseksi. Toimistoplus Oy pidättää oikeuden muuttaa ehtoja. Mahdolliset riitaisuudet ratkaistaan Suomen lainsäädännön mukaisesti.