Myymälämme ja varasto ovat suljettuna 15.7.-28.7. Olemme tavoitettavissa puhelimitse ja sähköpostitse arkisin klo 9.00-17.00.

Toimistoplus Oy:n Yleiset Toimitusehdot

Sisällysluettelo

Tarjoukset ja Kustannukset:

Arvonlisävero lisätään hintoihin voimassa olevan verokannan mukaan tilauksen yhteydessä. Ellei toisin ole mainittu, uusien huonekalujen tarjoukset ovat voimassa 10 arkipäivää tarjouksen lähettämisestä. Käytetyt tuotteet myydään välumyyntivarauksella. Kaikki tarjouksessa mainitut materiaalit, kuten tilasuunnitelmat, ovat Toimistoplus Oy:n omaisuutta ja niitä ei saa jakaa kolmansille osapuolille.

Tarjousehdot

Verkkosivujemme kautta voit jättää tarjouspyynnön, mikäli haluat. Tämä ei kuitenkaan sido sinua mihinkään tilaukseen.

Välimyyntivaraus on voimassa kaikissa tarjouksissa ja tarjouspyynnöissä.

Toimitus- tai asennusmaksut eivät ole näkyvissä tarjouspyyntölomakkeessa, vaan ne arvioidaan erikseen kunkin tarjouspyynnön perusteella.

Ilmoitetut hinnat sivuillamme ovat ilman arvonlisäveroa (ALV 0%). Tuotteiden hintoihin lisätään 24% arvonlisävero. Voit myös valita sivun alalaidasta vaihtoehdon, jossa hinnat näytetään ALV 24% lisättynä.

Toimituskäytäntö ja Pakkaus:

Perusperiaatteena on, että toimitus tapahtuu vapaasti tarjouksessa mainitusta osoitteesta. Mahdolliset poikkeukset on erikseen mainittu tarjouksessa. Peruspakkaus sisältyy tarjouksen hintaan. Jos asiakkaalla on erityisvaatimuksia pakkauksen suhteen, se on ilmoitettava etukäteen ja hinnoitellaan erikseen.

Kuljetus ja Asennus:

Kuljetus- ja asennuspalvelut hinnoitellaan tapauskohtaisesti. Tämä takaa kustannustehokkaan ratkaisun koko Suomessa. Mahdollisista asennuksessa ilmenevistä viivästyksistä, jotka eivät johdu Toimistoplus Oy:stä, lisäkustannukset veloitetaan asiakkaalta. Toimitusajankohta on arkisin klo. 09.00-17.00 ellei toisin sovita. Toimituspäivä sovitaan erikseen asiakkaan kanssa.

Maksukäytännöt:

Oletuksena yrityksillä maksuehtona on 7 päivää netto, ellei toisin ole sovittu. Toimistoplus Oy pidättää oikeuden osalaskutukseen. Mahdolliset reklamaatiot eivät vaikuta maksuajan noudattamiseen. Toimistoplus Oy:llä on oikeus tarkistaa yrityksen tiedot ja tarvittaessa muuttaa lasku ennakkolaskuksi. Lasku lähetetään yrityksille postitse, sähköpostitse tai verkkolaskuna toimituksen jälkeen. Yrityksen tulee ilmoittaa ajantasaiset laskutustiedot tilauksen yhteydessä. Viivästyneistä maksuista peritään korko voimassa olevan korkolain mukaisesti. Kuluttaja-asiakkailla maksutapana toimii tavallisimmat maksukortit, joko noudon yhteydessä myymälässä tai verkkokaupan maksutavat, Stripe: korttimaksu, Klarna ja MobilePay. Kuluttaja-asiakkailla tilaus täytyy olla kokonaan maksettuna, ennen tuotteen luovuttamista tai toimitusta.

Stripe-maksutavat tarjoavat seuraavat vaihtoehdot:

  • Korttimaksu: Hyväksymme yleisimmät pankki- ja luottokortit, mukaan lukien Visa, Mastercard ja American Express.
  • Klarna: Voit valita maksutavaksi Klarnan, joka tarjoaa erilaisia maksuvaihtoehtoja kuten laskun, osamaksun ja suoran verkkopankkimaksun.
  • MobilePay: Voit maksaa tilauksesi helposti ja nopeasti MobilePay-sovelluksen kautta.

 

Stripe huolehtii maksutietojen turvallisuudesta ja varmistaa, että maksaminen on sujuvaa ja luotettavaa.

Kun maksat Stripen tarjoamilla luottokorttimaksuilla, hyväksyt Stripen ehdot, jotka löydät täältä.

Omistus ja Reklamaatiot:

Omistusoikeus siirtyy asiakkaalle, kun lasku on maksettu kokonaisuudessaan. Asiakas on vastuussa tuotteiden kunnosta toimituksen jälkeen. Mahdolliset reklamaatiot on esitettävä kirjallisesti viiden arkipäivän kuluessa toimituksesta.

Peruutus- ja palautusehdot:

Kuluttaja-asiakkaalla on kuluttajansuojalain 6 luvun 14 §:n mukainen oikeus syytä ilmoittamatta peruuttaa verkkokaupassa tehty tilaus ja palauttaa käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa palautettava tuote 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta ilmoittamalla siitä Toimistoplus Oy:lle nimenomaisesti. Yritys-asiakkaalla ei ole tuotteen palautusoikeutta. Asiakkaan tulee tehdä peruuttamisilmoitus viimeistään edellä mainitun 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitus voidaan tehdä asiakaspalveluun sähköpostilla [email protected]. Tuotteiden palautusosoite on: Kolamiilunkuja 8, 01730 Vantaa. Kun Asiakas on vastaanottanut tuotteen, hänen on pidettävä se olennaisesti muuttumattomana siihen saakka, kunnes hän on päättänyt pitää tavaran. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on Toimistoplus Oy:llä oikeus olla vastaanottamatta palautusta ja olla hyvittämättä tuotteen hintaa. Jos kuluttaja peruuttaa etämyyntisopimuksen, tuote on palautettava viivytyksettä, kuitenkin viimeistään neljäntoista (14) vuorokauden kuluttua peruutusilmoituksen tekemisestä.

Kuluttaja vastaa tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kuluista. Etämyyntilainsäädännön (Kuluttajansuojalaki 20.1.1978/38) mukaisesti Ostaja on vastuussa tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kuluista, jollei Toimistoplus Oy ole sitoutunut vastaamaan niistä.

Asiakkaalle ei aiheudu kustannuksia maksusuoritusten palauttamisesta. Mikäli asiakas peruuttaa tuotteen tilauksen, asiakkaalle hyvitetään tuotteesta asiakkaan maksama hinta, vaikka tuotteen hinta olisi myöhemmin muuttunut. Alkuperäistä toimituskulua ei hyvitetä.

Takuu:

Käytetyille kalusteille myönnämme yhden vuoden takuu ja uusien kalusteiden takuu on 2-10 vuoden välillä. Takuu kattaa vain normaalin käytön. Tuotteita on käytettävä niille suunnitellussa ympäristössä ja noudatettava käyttöohjeita. Normaali kuluminen ei ole takuun piirissä.

Force Majeure ja Viivästykset:

Jos toimittajalle tai asiakkaalle tulee ylivoimainen este, kummallakin osapuolella on oikeus perua toimitus. Toimistoplus Oy ei korvaa mahdollisia viivästyksestä aiheutuneita välillisiä vahinkoja.

Voimassaolo ja Riita-asiat:

Nämä ehdot ovat voimassa toistaiseksi. Toimistoplus Oy pidättää oikeuden muuttaa ehtoja. Mahdolliset riitaisuudet ratkaistaan Suomen lainsäädännön mukaisesti.